Moji ciljevi u 2017 godini?

12/24/2016 12:33:00 PM


Bonjour  Beauties

Evo prolazi još jena godina. Svi pišu ciljeve oje žele da ostvare naredne godine.
Da li ste se ikad zapitali zašto zivot prolazi i da li je vredno isti strpati u rokove i planove?
Život treba Živeti u trenutku jer ne znamo da li možda poslednji put vidimo osobu pored nas.
Trebamo da živimo punim plucima kao da nam je možda danšnji dan poslednji, ja sledece godine punim 18 godina ako mislite da se radujem tome niste u pravu. Detinjstvo je najlepši perod života nemojte zuriti da odrastete, za sve imate vremena dok ste dete budite baš to nisšta drugo.
Devojcice malene moje stićete i da se šminkate i da izlazite ali sada budite jos devojčice igrajte se sa lutkama ,smejte se jer detinjstvo nikad necete vratiti.

Samoj sebi sam postavila pitanje koji su moji ciljevi i da li ih u opšte imam.
Odgovorj je isprva glasio ne znam a onda sam razmislila opet i evo mojih ciljeva.

1.Pogledati moje stare DVD crtane filmove


Znam da je vecina crtana dostupna na internetu ali neki nisu,zelim na trenutak da se vratim u moje detinjstvo i sve ih pogledam jer ipak su oni obeležili jedan period mog odrastanja.Smatram da su stari crtani filmovi mnogo bolji od danasnjih i da maladja deca ne znaju sta je pravi crtani.

2.Ofarbati se

Резултат слика за ash brown hair tumblr

Već duze vreme planiram da se ofarbam  i kad se nateram shvatim da možda ipa ne želim i tako u krug.Rešila sam da se sledece godine konaćno ofarbam u boju sa slike jer je savršena.

3.Ćitati što više


 Volim da čitam ali zbog škole ne stižem da čitam ono što volim nadam se da cu pronaći vremena za to sledeće godine.

4.Odgledati sve epizode Naruta


Ja obozavam Anime i naruto mi je u zadnje vreme jedan od omiljenih i želim da pogledam sve epizode.


Резултат слика за meet new people tumblr

To bi bilo to za ovaj post nadam se da vam se sviđa.



You Might Also Like

1 коментара

  1. Puno sreće u ostvarenju ciljeva!
    Pratim te, ako želiš da uzvratiš

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe