Back To School-How to chose perfect bag for school?

8/20/2015 05:02:00 AM


Hellou




Evo konacno i drugog posta iz BTS serije. Tema danasnjeg posta je kako da izaberete torbu/ranac za skolu.
Prvo da pocenmo od nizih razreda ako ste 5 ili 6 razred ne bih vam preporucila torbu na jedno rame zapravo ona vam u opste nije za osnovnu skolu po mom misljenju.
Znaci ako krecete u 5 ili 6 razred slobdodno odaberite neki ranac u rozoj boji sa cveticima, ili miki mausom itd. jer prakticno vi ste tad jos uvek mali i saltko je kada nosite roze ranceve ili ranceve sa nekim likom iz crtaca xd.


7 i 8 razred tad vec nije simpaticno da imate torbu sa recimo winx vilama ne znam  zasto mi je to palo napamet. Jednsotavno odaberite ranac koji se vama sivdja , sa nekim zanimljivim printom ili sportski recimo Nike ili Adidas ima stotinu mogucnosti.

Srednja skola, za prvi razred srednje ja sam imala sportsku nike torbu sad za drugi sam kupila plavo-crnu torbu na jedno rame.Sta da vam kazem izbor je na vama sto se tice saveta pazite da vam torba/ranac bude dvoljno velika zbog knjiga, da bude dovoljno izdrzljiva i ako nosite ranac da ima ojacanje za ledja ovi saveti vaze za sve razrede :)




You Might Also Like

4 коментара

  1. Potpuno se slažem. U petom ili šestom razredu nikako ne treba nositi one torbe na jedno rame. Ja sam jednom nosila i otpalo mi je rame bukvalno. Hahaha ♥

    milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ne slažem se baš s tobom. Sad ću u šesti, i pravo da ti kažem odavno sam prerasla medvediće i cvetiće. Šta više, nikad nisam ni imala takav ranac. Ključna stvar jeste da neko brže odraste, i da nije poenta u koji razred ideš ili koliko godina imaš. ☺

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post. Ja od petog nosim crni od Nike-a, sad cu za sesti neki novi. Voljela bi neki girly ozbiljan model, no ne neki rozi ili slicno...

    ОдговориИзбриши
  4. Ne slažem se uopšte sa tobom.Ti misliš da je neko koje 5. ili 6. toliko ne zreo i da bi trebalo da nosi neki detinjast ranac? Čoveče, sve smo to prerasli, i niži razredi su od 1. do 4. razreda...Glupa si,prestani sa pisanjem, ne ide ti.

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe