Pravi prijatelj, Proslost, Usamljenost

3/06/2015 08:07:00 AM

Bonjour princesses

Meni je ovaj tejdan nekako sopro portekao. Testovi, odgvaranja ocjene i roditeljski hm poznato zar ne?. Ako ste u osnovnoj skoli  uivajte dok mozete jer kad odete u srednju tesko vama. Nije da vas plasim no ono hah. No nije to bitno sada, mozda vam naslov deluje nekako zbunjujuce moram prinate jeste po malo , no ove reci su svakog mucile bar jedanput zar ne?
Neke od ovih reci su jednostavno osnova zivota, svi smo mi bili nekad usamljni, trazili priatelja, imali i jos uvek imamo proslost.
Ovaj post pisem ato sto sam se nekad i ja tako oscala.
nate za ono ,,Na kraju tunela se uvek nalazi svetlo.

Istina je sto kazu psole ruznog uvek doce ono lepse.

_______________________________

Prijateljstvo? Svako od nas tezi ka tome da ima prijatelja nog pravog kome ce moci reci sve bez obzira na tezinu tih reci.Svaku tajnu , suzu i srecu. Kog ce nazvati kad god je u nevolji. Prijatelj koji je uvek spreman saslusati te, ne osudjivati te prihvatiti te sa svim tvojim manama i vrlinama. to je prijatelj.


Jedan preiod moje osnovne skole je bio dosta tezak, mislila sam da sam imala pravu prjateljica. No bila sam u krivi, svi su mi gvorili da nije dobro sto se druzim snjom, ona ti nije prava prijateljica. Nisam ih slusala bila sam uverena da nisu  upravu, ja sam osba koja uvek vidi dbro u ljudima i ako ga moda nema....

   
Ali malo po malo svi su saznli sa moej tajne, najdublje misli ono sto sam samo njoj poverila mojoj najboljoj prijateljici da tako sam ju nekad zvala. Posvadjala me je sa cjelim odljenjem svi su poverovali u njene lazi.

____________________________________

Usamljenost? Svaki dan sam bezvoljno odlazila u skolu, na odmoru sam pricala samo sa jednom curom onom koja mi je sad medju najboljim prjateljicama. Dolazila sam kuci tuzna, plakal tamo da me niko nije gledao. Pitala sam se zasto bas ja sta sam zgresila.


Nisam vise mogla izdrzat bol je bio prevelik. Uskoro se bilizio kraj 8 razreda. Pukla sam jendstavno i svima ispricala sve, neki su mi vervali da nisam kriva jer znali su kakva je `ona, oprostili su mi sa druge strane osbe do kojih mi je stalo verovale su njoj. 
_________________________________
Proslos?Prosao je 8 razred i ljeto.

 Doslo je vreme da krenem u rednju , bila sam uplasena srce mi je lupalo dok sam kracala prema ucionci. Ali moj strah je nestao sprjateljila sam se sa svima upoznala nove prjatelje. Jeste da nismo najbolji rezred po ocenama no nekako smo slozni i volimo se. A moja nekdasnja najbolj drugarica mi se nejavi cak ni u prolazu, cujem samo kako ruzno gvore u njoj jeste da mi je nanela puno bola ali niko ne zasluzuje, podsmeh i ogovaranje durgih.

Pouka ovem oje prica je da se sve moze prevazici, da uvk pstoji ono bolje.

Jer bez zla nema ni dobra. Ovaj svet jeste cudan i netrebamo trositi vrme na nebitne i pogresno osbe, ponekad treba pslusati druge jer nikad ne znas ko ti zeli dobro!




You Might Also Like

1 коментара

  1. Jao Mici ovo ti je odlican post. :) :( Iskreno malo me rastuzio jer sam ja osoba koju sitnica rastuzi... XD (ovo nije sitnica)
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe