Recenzija maybellinove the blushed NUDES palete

4/16/2017 09:55:00 AM


Bonjour Beauties

Pre svega želim da vam se izvinem što nije bilo postova toliko dugo zbog škole nisam imala vremena.
U glavnom šetala sam DM-om i ugldeala sam ovu paletu na prvi pogled mi je privukla paznju ali je nisam odmah kupila.
Došla sam kući i odlučih da pročitam par recenzija moram priznati misljenja oko ove palete su bila veoma podeljena ali sam se ipak odlučila za kupovinu tako da ću vam sad izneti moje lično mišljenje.


Pakovanje je stvarno prelepo ova rose gold boja me pomalo podseća na Naked3 paletu.
Mnogi je porede u pravo sa tom paletom i smatraju je dupeom iste.
 Pakovanje je napravljeno od čvršće plastike od koje se izrađuju sve malo kvalitetnije palete.



Što se tiče nijansi one su prelepa i lice na one iz već pomenute Naked3 palete, ja ju nažalsot nemam pa su mi ove senke privukle pažnju.
Uapleti se nalazi 12 senki od kojih je jedna mat dok ima i metalik sneki.
U pakovanju odbijate ovaj aplikator koji na jednoj strani ima sunđercić a sa druge četkicu


Moram priznati da je četkica odlicnog kvaliteta i jako lepa bleda senke dok je ovaj sunđerasti deo aplikatora potpuno neupotrebljiv.



Na fotografijama iznad možete da vidite da su senke solidno pigmentovane ako uzeme u obzir da sam ih nanela u jednom sloju bez baze uzivo su jos pigmentovanije.
U opšte se ne truse a to je veliki plus, veoma su dugotrajne meni su izdrzale 6 sati bez baze a da se nisu ni pomerile.
Sve u svemu ovo je jedna odlicna paleta moram priznati da bih volela da su svetlije nijanse malo bolje pigmentovane ali kad se nanesu u 2 sloja ili sa bazom sasvim se lepo vide.
Mislim da ako ste pocetnik i volite šminku a ne želite da date pare na naked3 paletu ovo je odlicna zamena za nju.


Nadam se da vam se dopao post uskoro očekujte novi :)
Hvala na ćitanju!



You Might Also Like

2 коментара

  1. Imam istu paletu, i puno mi je draža i od 24K i nude verzije.

    my-world-hanna.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Paleta izgleda jako lijepo!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe