What is in my backpack

9/17/2016 06:37:00 AM


Bonyour Beauties

Kko se mi? Kako škola?
Svima koji ste sada krenuli u srednju školu nadam se da vam je lepo ja sam 3 gimnazije i već mi je nekako krivo kada shvatim da je matura za 1.5 g. moram vam reći da je istina ono što kažu da u srednjoj školi pronalazite prave prijatelje a i sebe.
Možda ce te imati puno da ucite, možda ce vam ponekad škola ici na zivce ali shvaticete da vam je to definitivno najlepši deo zivota.
A sad da ne dužim vise sa ovim krenimo na post.

_________________________________________________________________

Za danas sam vam pripremila what is in my backpack ili ti sta se nalazi u mom rancu.

Ranac:

 Ovo je moj ranc, ne znam gde je kupljen jer sam ga dobila za Vaskrs.Meni se jako sviđa yato što je jako tumblr i velik je pa sve može lepo da mi stane.

Prva stvar koju nosim u njemu jesu sveske:


Ovo su neke od mojih svesaka,kao šsto možete da vidite navijam za zvezdu.
Takođe nosim i knjige(logično) ali njih nisam slikala.

Sledeca stvar jes peronica:



 Ovo je moja peronica ona je marke Pulse kupila sam je još u 8 razredu u Rodi ne ynam da li je još uvek prodaju.Malo je ispisana ali nema veze meni je lepa i služi svojoj svrsi pa nisam imala potrebe kupovati novu.

U njoj se nalazi sledece:


 1. Stvar su ove mappedove hemijske kojimja sam iygubila čep.
Jako su lepe boje i tanko pisu sto je veliki +.
2.Staedtlerovi markeri,najobičniji markeri roze i plave boje.
3.Olovka koja je po meni predivnog hologram dizajna ali se to nađalost ne vidi najbolje na slici.
4.Pentel patentica,jako je kvalitetna i predivne ljubičaste boje.
5.Crna hemijska.
6.Srževi za petenticu
7.Gumica
8.Zarezač

Zatim imam kutiju za naočare:


I u njoj dryim sprej za brisanje naočara i krpicu



Nosim i moj neseser:


 Ovo je plavi Rexona neseser i dobila sam ga za Božic pre par godina,meni se jako svidja.

U njemu nosim sledeće:


1.Evelinov eyeliner njega ne nosim svaki dan samo ako ga pre skole stavim pa da ga moram popraviti ako slučajno zatreba.
2.Evelinov za njega vazi isto sto i za eyeliner.
3.Aura mat sjaj
4.Bershika balzam za usne ,pakovanje je preslatko kupila sam ga u Budimpešti ne znam da li ga ima kod nas.
5.S-he olovka za obrve
6.Evelin Magnetic maskara
7. Essence tećni korektor
8.Avon korektor


9.uložak(svi znamo zašto)
10.Maramice

U rancu uvek imam slušalice,flašicu vode i gumicu.



To je to za ovaj post nadam se da vam se dopao.

You Might Also Like

8 коментара

  1. Pozdrav draga Milice, prvi put sam na tvom blogu ali definitivno moram pohvaliti tvoje urednjenje bloga koje je savrseno, tvoj dizajn je perfektan tako da sam odlucila da te zapratim. Inače kad aje ovaj post u pitanju, uzivala sam jer inace sam vrlo radoznala te volim znati ko sta ima u svojoj torbi. Sve u svemu jako dobar post, pratim te od sada, nadam se da ces uzvratiti.

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Naziv tvog bloga je...*Q*
    Odlican post,imas divan blog.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvarti:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Super su ti slike! :)


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Delije Sevr zauvek :D hahah ranac je predivan i jako mi se sviđa kao i tvoj blog ♥

    Pridružila sam se tvom blogu ako želiš uzvrati → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe