Summer Outfits

6/20/2015 09:17:00 AM



Hej drage moje! :)

Za danas sam vam pripremila 3 smmer outfita pa da pocnemo :).

1.Outfit


Ovo je jedan potpuno obican outfit za setnju ili izlazak.Crop top 
i ovaj `duboki` sorc su hi ovog leta ja iskreno pod hitno moram
kupiti takav sorc.
Monotonoju u ovovm outfit pored printa na majici razbija i zaltni detalj na slusalicama
naskica je tu kako bi upotpunila outfit u presaltku celinu.
Moja ocena:
9/10

2.Outfit


Ovaj outfit je u potpunosti u mom stilu.Crna suknjica i dokolenice.
Ja sam ovakvu istu suknjicu kupila C&A u Rumuniji sa 18 leja 
sto je oko 800 dinara jeftino sam prosla.
Monostoniju razbija ova krunica sa svecem i prsten.

Moja ocena:

9/10

3.Outfit


Kao sto vidite u ovom outfit dominira crvena boja.
 Ja iskreno isam ljubitelj crvene boje ali ourfit mi se svidja.
Idefinitivno bi ga nosila. Mislim da outfit fali nekih detalja
sve u svemu nije los.:)

Moja ocena:

8-/10

Koji outfit se vama najvise svidja i zasto?
:)



You Might Also Like

3 коментара

  1. Super post.Definitivno bih nosila 2. outfit i možda prvi, treći nikako nije u mom stilu, ali su hlačice okej hah.

    https://weirdgirlcorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post. Kombinacije su super *----* Učlanila sam se u tvoj blog!

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš
    milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Najradije bih nosila prvu kombinaciju mada i druga dolazi u obzir . Trecu ne bih obukla ali u glavi imam par osoba kojima bi bio savrsena. Savrsen post

    Nove smo i svaki vid podrske bi nam znacio. Pogledajte nas blog kada ste u mogucnosti i uclanite se.Pozdrav lepotice <3333
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe