DIY-Galaxy Bottle Necklace

6/21/2015 03:55:00 AM


Hej drage moje:)
Na pinterestu sam nedavno videla zanimljive ideje onih ogrlica sa bocicicama.
Evo slika nekih od njih:


Preslatko zar ne?

Danas sam i ja napravila jednu slicnu. Moja je galaxy i stvarno i se svidja kako je ispala
meybe uskor napravim unicorn blood ogrlicu i za nju cu vam napraviti DIY

_____________________________________________

DIY



Za ovaj DIY vam je potrebno:

-Vata
-Boje(tempere,akrilne,moze i vodene,boje za hranu)
-Cackalica
-Sljokice
-Bocica
__________________________________________

1.Korak

U 4 casice(moze i vise zavisi od toga koliko boja koristite)
sipajte vodu i dodajte boju.


Ja sam koristila svetlo i tamno plavu boju,roze i ljubicastu, vi mozete koristiti bilo koje boje.

2.Korak



Ovaj korak je poprilicno jednostavan pomocu cacklaice ugurajte parce vate u bocicu.

3.Korak


Sipajte ovdu u bocicu.Kako mi se voda ne bi svuda rasula  ja sam naravila ovo 
malo cudo(nez kako se kaze).


Kada ste sipali vodu ovako bi vam trebalo izgledati.
Ako ste sipali previse vode dodajte jos vate.

Kada vam se dopada kako igleda 1. sloj odajte sljokice

 Slkokice se nazalost ne vide dobro.

Sda ove korake ponovite sa preostalim bojama.
Na kraju bi vam trebalo izgledati ovako:


To je to :)
Eh pa ovako ovo je moj prvi DIY post i nadam se da vam se dopao ocekujte jos DIY postova od mene :)


You Might Also Like

3 коментара

  1. Mnogo mi se dopada ovaj DIY! Gde si kupila ovu bocicu? Ne mogu nigde da pronadjem ovako malu bocicu. :D ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bocica je od sljokica oje sam davno kupila kod kineza x3 :)
      Kod njih mozes naci slojike u takvim bocicama :)

      Избриши
  2. Super pst. Trcim kod kineza da nadjem bocicu pa cu da napravim! <3

    Poseti moj blog
    milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe