This or that? | Beauty tag

8/15/2016 10:10:00 AM




Bomnjour Beauties

Kao što možete videti vratila sam se blogovanju. Žao mi je sto me dugo nije bilo ali bila mi je potrebna pauza(jako duga) zbog određenih stvari.Ali to je prošlo i opet sam tu sa vama,očekute neke Back Zo School postove,prvi ce najverovatnije biti HAUL.
A za danas sam vam pripremila jedan tak, uživajte.

Rumenilo ili bronzer?

Bronzer jer izgleda prirodnije.

Sjaj za usne ili karmin?

Karmin ako je mat,ali volim i sjajeve.

Ajlajner ili maskara?

Maskara definitivno!

Puder ili korektor?

Ne koristim puder nego BB kremu tako da biram korektor



Neutralne ili senke u boji?

Neutralne,ne volim senke u boji

Četkice ili sunđerčići?
Četkice 

Kratki ili dugački nokti?

Srednja dužina

Veštačni ili prirodni nokti?

Prirodni

Taman ili svetao lak?
Taman imam mnogo lakova ali samo crni koristim.



Parfem ili sprej za telo?
Parfem 

Sapun ili kupka?
Kupka

Farmerke ili trenerka?

Farmerke ne nosim trenerke

Kratki ili dugi rukavi?

Dugacki ja ne volim leto i toplo vreme

Haljine ili suknje?

Suknje definitivno



Pruge ili tufne?

Nijedno ali ako bas moram onda pruge.

Ogrlice ili narukvice?

Narukvice

Jakna ili duks?

Duks

Lokne ili ravna kosa?

Ravna

Punđa ili konjski rep?

Ne znam napraviti punđu tako da konjski rep.



Duga ili kratka kosa?

Trenutno mi je kosa do ramena ali volim dugu kosu.

Svetla ili tamna kosa?

Svetla 

Podignuta ili puštena kosa?
Puštena 

Kiša ili sunce?

Kisa ne volim sunce.

Leto ili zima?

Yima ne volim leto

Jesen ili proleće?

Jesen



Čokolada ili vanila?

Ćokolada

To bi bilo to za ovaj post naredni ocekujte uskoro.


You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe