17 random questions tag

2/21/2016 08:10:00 AM


Bonjour beauties

Dugo nisam radila nikakav tag, a ovaj mi se cinio bas interesantnim pa reko da ga uradim,Ja inace mnogo volim da odgovaram na pitanja, znam cudno zvuci.

1. Kako si dosla do svojeg imena za blog?
Ime mog bloga inspirisano je filmovima chronicles of Narnia jer kad sam pravila blog bila sam opsednuta tim filmovima,I jos uvek su mi to jedni od omiljenih filmova


2. Ako bi mogla promijeniti svoje ime, koje bi to bilo i zasto?
Hm...Uvek mi se svidjalo ime Ana jer je kratko a opet nekako posebno

3. Ako bi mogla vratiti vrijeme i dati sebi savjet, koji bi to savjet bio i zasto?


Mislim da slika govori vise od 1000 reci.

4. Koliko si bila stara kada si naucila raditi balon od zvakacih guma?
Mislim da sam ga naucila raditi sa 5-6 godina ali nisam bas sigurna.
5. Cime si se htjela baviti kada si bila mala?

Htela sam biti doktorica, ali sada ne zelim jer se uzasavam krvi i da trebam recimo nekog operisati ja bi se onesvestila na sred one operacione sale...

6. Sto narucujes u Starbucksu?
 kod nas nema Starbucks-a :(


7. Na sto si se najvise smijala?
Ima mnogo stvari tesko je izdvojiti jednu.
  
8. Ako bi mogla svirati bilo koji instrument, koji bi to instrument bio i zasto?
Zelela bi svirati gitaru.A zasto? Ne znam ni ja sama, jednostavno svidja mi se.
   
9. Sto najvise volis raditi kada si nervozna/u stresu?
Volim crtati i slusati muziku to mi pomogne.Ali ni cokolade nije za bacit jer uvek popravi raspolozenje.
  
10. Koji je tvoj najdrazi film?

Spomenula sam u prvom pitanju.
  
11. Koja je hrana bez koje ne mozes zivjeti?
Pica, lazanje, musaka moja omiljena jela
  
12. Koji je tvoj najdrazi desert/slatkis?

Frikomov parfe. 

13. Tvoj najdrazi "dodatak" na pizzi?

Najvise volim picu sa kukuruzom to mi je tako yumy




  
14. Dali bi radije
 imala moc da citas drugima misli ili da budes nevidjljiva?

Da citam misli. Zvuci mi nekako zanimljivije a i olaksalo bi zivot.

15. Sto si radila za svoj zadnji rodendan?
Slavila sam ga kod kuce sa prijateljima

16. Ako bi imala neku sebicnu zelju  koja bi to bila i zasto?

Da vladam svetom *-* l.o.l salim se, to bi verovatno bilo nesto matrerijalno recimo prvatno ostrvo ili da sam svetski poznata glumica.

17. Sto OMGHHKP znaci za tebe?
Um. valjda je prvo oh my God ili ti moj Boze a za ostatak ne znam deluje komplikovano a lenja sam razmisljati.

To je to nadam se da su vam se dopali moji odgovori na pitanja.
Kisses do sledeceg posta.

You Might Also Like

1 коментара

  1. Jako mi se dopada ovaj tag! I odlično si odgovorila na sva pitanja sa istog! <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe